Sunday, July 27, 2008

Sunday, july 27 2008

Danes je moja night off in.. sem na računalniku. Zunaj pada dež, jaz pa polsušam muziko, gledam videospote, pišem mejle, itd. Tako da.. nič posebnega ni danes za moj fraj večer. Vsake toliko paše tudi bit na internetu, pa pisat in se sproščat :) Pa za čudo razumem kar precej komadov ed Emenem-a, kar je zame celi čudež :) Haha, mogoče se je pa začelo poznat, da sem 1 mesec med američani :)

Ta plac tu me je očaral. Cape Cod je res en fantastičen kraj z enkratno plažo. Sploh pa ljudje se bolj sproščeni kot pri nas.. Pomojem bom to v Slo kar pogrešala. Bomo vidli, če bom lahko sploh spet normalno funkcionirala pri nas :) hahah :) Sej če ne se bom pa kar v USA preselila :)

Ne ne, ne se bat, bom prišla nazaj ;)


Ma si predstavljate komunikacojo med mano in Brazilcem, ki zna angleško malo slabše kot jaz :) To se je za se smejat, preden se kaj zmeniva :) Jaz se kar smejim, ko se spomnem njegovih odgovorov na moja vprašanja. Sej, verjetno sem jz malo nejasna, ko vprašam, malo pa tudi uni ne razume glih :) Tako da je glih prava kombinacija. Da naštejem par takih vprašanj in odgovoro :) (jaz sprašujem)

V: "How are you?"
O: "26"
(a si predstavljate, kako sem pogeldala.. una moja obrva, ki gre gor :) )

V: "When will you start to work tomorrow?"
O: "I will go to Hyannis and then to Chad."
(spet moja obrv navzgor.)

Sedaj pa jaz odgovarjam. Pod vprašanje bom napisala, kar sem razumela, potem pa obrazložitev, kaj je bilo v resnici vprašanje. ;)
V: "Do you want go?"
O: "Do you realy want to go???!!!"
(vprašanje se je glasilo: Do you wanna a gum.. no sej pol sem dobila čingumija in nisem še šla domov :) )

:) hahah :)
mi gre kar na smeh, ko se spomnem. :)

Marko, to je še boljše kot una fora s KAKTUSOM :) Se spomneš? :)

2 comments:

Atrum? said...

Hahaha...

V: What's up ?
O: Yesterday.

Krneki, skratka...

Ma veš da sem študiral, kašn kaktus... ma sem se zmislu na eno drugo foro... uno z mlekom... ti že veš...:)))

Ana said...

hahahah :)

NA :)