Friday, July 4, 2008

4th July, INDEPENDENCE DAY

Hja, ni ravno Will Smith-a tu, da bi nas rešil pošasti :) So pa otroci okrašeni z raznimi rutkami v laseh, zvezdicami po ličkih, "patrotskimi" majčkami itd. Tu so državni prazniki popolnoma nekaj drugega kot pri nas. Pri nas jih večina niti ne ve, kaj oz kdaj je dan neodvisnosti. .. bo že.

Včeraj sem šla pazit otroke v hiško od Alexis in Sean, ker njiju n i bilo in koga sem imela :) Ja to znamenito VIP nečakinjo in punca je rekla,d a mi bo nareidla zapestico :) Se bom lahko hvalila še celo leto, s kom imam tu opravka :)

Včeraj so se ti ta starejši otroci igrali "ulovi zastavo" Cela zabava jih je bilo gledat :) Tudi mi bi morali, ko peljemo otroke v šolo v naravo, uvest take igre, da se jih zmatra do konca :)

Hmali bi pozabila.. tu je ful veveričk, pa zajčki so tu :) pa malo preveč komarjev :|

V mislih imam, da imam ful za napisat.. ma.. sploh se ne spomnem, kaj... bo že :)

Aja.. skoraj bi pozabila. Razumem malo več in sem včeraj celo neki rekla na sestanku, ki ga imamo vsako jutro :) Jeeeee, si zaslužim diplomo :) To sem rekla tem mojim "sodelavkam" in so se pol začele smejat :) haha :) Ja ma si res zaslužim eno pohvalo :)

No comments: