Thursday, July 10, 2008

Kje je Slovenija?

Za večino Američanov je Slovenija bivša članica Sovietske zveze, za redke posameznike je Slovaška, za eno punco se Slovenija nahaja v Aziji, za enega mulčka pa celo blizu Savdske Arabije :) Waw..
No sej, nič ne ostanem slabo, ker tudi jaz ne vem, kje je npr. locirana zvezna država "Mičingam" (nimam pojma, kako se napiše)

Kako lahko ljudje sklepajo, da je Slovenija v Aziji ali bliu Savdske Arabije...???? A se vam zdi, da imam značilne "azijske" oči oz da sem podobna Arabcem? :)

Eni punci (ime ji je Zoe), je zelo všeč moj naglas :) jao :) Zanimivo :)

2 comments:

Unknown said...

Ojla Piccina, jst pa pišem iz Slovenije, sej veš kje je?:) Al so te ta mali zmedli z vsemi možnimi lokacijami, da ne boš znala niti domov več pridet.
vse sem danes prebrala, celotno ameriško dogodivščino do zdej, prej mi ni uspelo oz. si nisem vzela časa. Ma smjhič, sem prow vesela, da lahko vidim kaj se ti dogaja. Prow malo manj mi manjkaš.
Aja, imam now mail (lo dovuto fare xte, solo xte)
Tista z vodko mi je bla pa močna, še jst in mojca ka smo vodkalizzate nismo nikoli zakopale vodke za naslednji dan ;)
Ko prideš domov te bom mogla klicat DiANA la dea dell'arco?:))o meglio Ana HOOK, colei che insegna ai ricchi come uccidere a frecciate i poveri:)))
Sem prow kontenta da se maš fajn in uživaš. Aja za suvenir sej veš: kamenček iz oceana_nujnoooo

Ana said...

Kamenček iz ocena že imam ;)

hahah, ja ja, tu je mal drugače z alkoholom kot v sloveniji. :) Pri nas lahko teče, tu pa bohvari,da te vidijo s kako flašo al kej tazga. :)

Piccina, mi manchi tantissimo :)