Monday, July 14, 2008

Day Off - "O maj gaš"

Spet poslušam LOLLIPOP ... aaaa... ta komad je nor.... :) Trenutno je to moj naj komad.... aaaa :) Grem prow na obrate :)

Oki, da začnemo.. To je moj DAY OFF in za spremembo ne bo slik iz kakega žura ali pa kake plaže, ampak čisto običajne slike moje poti s kolesom od kampa pa do trgovine TJ MAXX in seveda nazaj, ker je tudi nazaj enkrat treba prit. :)

O maj gaš pa oni rečejo, ko želijo rečt Oh my God :) ja ja.. O maj gaš :)

No ok, vzela sem kolo tu iz kampa in seveda čelado. Tu imajo vsi čelado, vključno s folkom, ki se rola. Jaz se lepo vozim po cesti in se ustavim pri COBIES-u. Itak, kaj če bit druzga kot pa fast food in pa sladoled :) Pa sem si tko nabavla kosilo :) aja.. ko čakaš, da ti pripravijo hrano, dobiš pager, ki ti začne zvonit, ko si lahko greš iskat hrano. Evo pager
Cobies
Moje kosilo.. pol ga je šlo stran..
Evo mene na poti do trgovine TJ MAXX.. jaz vozim in vozim pa nikjer nobenega kolesarja ne vidim po cesti.. na kar ustavi pred mano en ogromen avto in kdo je bil notri.. Ky :) Ta glavna pi lokostrelstvu. In me je vprašala, al sem nora, ekr vozim po cesti... Zakaj pa???? No tu se klapa ne vozi po cesti, ampak po kolesarski, ki je nekje med drevesi.. bu.. ne vem jaz.. no potem se je pa vse lepo izšlo, ker smo dale kolo v prtljažnik (zdej mi je jasno, zakaj imajo američani take avte) in me je tko peljala do tega znamenitega placa za nakupovanje.
Poleg vse robe, sem si kupla še en nahrbnitk, tko da sem imela dvojnega :) notri pa itak same cunje. :) Na blagajni je bil Bolgar in ker smo sosedje.. ja, tu ko srečaš evropejca iz vzoha - slovana, si kar nekam vesel pa kar se zmeniš, da greš ddebatirat in tako sem po tem, ko sem potegnila mojo kartico (vsebina računa se je znatno zmanjšala :) ) , sva šla pred trgovino za enih 15 minut kako rečt, pa pol sta pršla še ena punca pa en tip, glih tko iz Bolgarije pa cele debate. Oni so tam že 2 mesca, pa so ful polomljeni v angleščini, tko da mi je zdej zrasla samozavest :)
Da ne pozabim.. ko sem šla merit cunje je bila tam ena uboga američanka, ki je v 2 mescih izgubila 60 funtov... si ne predstavljam, kaka je bila prej.. res.. no in ona začne z mano debato, pa to, kako ji cunje stojijo pa to... :) hard.. :) Pa pol mi reče, da ima zdej velikost L... takrat sem se kar zamislila, ker sem iemal s sabo hlače L in sem se skupaj z njo pol pogledala v ogeldalo, da prečekiram, če imam isto L :) Pa sem se oddahnila. Sam vsaka ji čast, ker je tolk izgubila. ČESTITKE!
Tu sem kot gobica :)

Potem pa na kolo proti kampu, tokrat po kolesarski, ki je ful lepa.. res... popolnoma ločena od ceste. Vsake toliko pa jo prečka - seveda zato, da lahko "izstopiš". :)
A ni to tipična ameriška "pokrajina"?
Meni je to tipična ameriška hiška. :) Valda.. obvezno more bit zastava pred bajto, če ne ni kul.
Evo, to je pa.. am, kaj že.. ne vem, kako se temu reče.. v bistvu je to kot eno močvirje, ma je v bistvu morska voda.
To je pa pogled na kolesarsko stezo.

Ko sem se peljala, sem srečala enga tipa, ki je hodil ob kolesu. NEkaj me je vprašal.. in itak nisem razumela, kaj mi pravi in sem se ustavla, tko da sva pol šla skupi peš en košček poti. V bistvu se mu je prepuškala guma in me je takrat vprašal, če imam mogoče rezervo.

Ej, ta znak pa res ne sodi na ameriško zastavo. A se kdo strinja z mano?
To je pa moj spalni kotiček :)
Skrajno desno zgoraj je pa nov ruzak :)

To mi je pa Janie (ena mojih bab iz sobe) narisala :)

No comments: