Sunday, July 20, 2008

Funny day, 19th July 2008

Evo, tako izgleda, ko komu pišem mejl oz ko update-jam mejl :)

To smo ap pri mod ART


Nekaj izmed otrok, s katerimi smo izdelovali lovilec sanj. Fantek ob meni je tisti, ki me je osvajal z italijanskimi romantičnimi pesmimi :) A ni luškan :) Sam škoda, ker iam tistih 13 let manj kot jaz :)

Slip & Slide
To ap mi počnemo namesto drugih aktivnosti (v mojem primeru lokostrelstvo), ko je res hudo TOPLO! Tisti z majico 50 je uni, ki me stalno sprašuje, katera številka sem pa kdaj bova imela night off. :) No sej.. s koncem prihajajočega tedna bom izvedela, zakaj tako sprašuje o moji številki, ker bomo imeli night off skupaj :)

To sem počela kar 2 uri :) hahah :) Sej, če ne, ne bi bila jaz :) In ker nisem imela na sebi kopalk, sem to počela kar v konotjerci in kratkih hlačah :) I HAD SO MUCH FUN. ŠE nikoli se nisem imela toliko dni tako fajn, kot se imam tu.. :)

No comments: