Sunday, July 20, 2008

Day Off, 20thJuly 2008

Ky se je odločila, da si vzame nekaj dni fraj in da zapusti kamp.. še vedno ni odločena za 100%, kaj naj naredi.. ma že ker je fraj in že ker sem jz itak ful pametna in zanimiva oseba, sva se mi2 zmenili, da se vidiva pri The Cobies in tako sva šli proti Provincetown. Vmes sva se ustavili v prodajalni in ker je vsem zanimiv moj naglas, me je prodajalka vprašala iz kje sem.. in na moje presenečenje.. priletna ženska je vedela, kje so države po Evropi in vedela je, da je Ljubljana glavno mesto Slovenije :) Si predstavljate.. kar nekje sredi Massachusetts-a sem nasla osebo, ki je vedla, kje je Slovenija in ne samo to.. bila je pri nas :) Folk v Evropi ne ve, kje je Slovenija :)
NA poti sva se itak smejali. Ona je res ful zanimiva oseba in je prišla pred 30 leti na Cape Cod. stara je bila toliko, kot jaz sedaj.. Torej, sedaj je 56. Pa ful vitalna. To je ena izmed njenih 2čivav :) Ime ji je Little Pill, kar pomeni Pain in the ass :) hahah :) krio ime za ljubljenčka :) .. ta mala je čist nora, pa me je skoz hotla lizat po nosku :) Zanimivo je bilo, da me je takoj za tem poklicat tisti znameniti Marcos :) in rekel, da me lahko pride iskat ob 14h :) JA itak, zdej bom jz avaliable takrat, ko se bo nekdo spomnil :) Jz sem lepo naprej uživala v Provincetown.. ampak je pa ful ustrajal, da bi se videla :) mogoče, zvečer :)
Kdo si ti tipi, ne bom posebej razlagala :) Bom samo to napisala.. meni je najbolj všeč tisti, ki je najbolj stran od mene :)
Pogled iz avta.. ja tu morem nekaj napisat.. si predstavljate falšo od fruca ... je malo bolj široka kot običajna flaška vode.. no jaz imam še širšo.. in ja itak.. kaj se je telo drugega zgodit kot to, da sem se večkrat polila, ker je sem pač glih kakrat želela pit, ko je Ky pospešila :) hahaha :) tako da ja.. sem bila večkrat mokra :)
Ky, plaža in Atlantski ocean
Tu je pa bila ena razgledna točka in tam tista plaža naj bi bila najboljižja točka Evropi :) In kaj sem jaz tu videla :) Ne boste verjeli. Videla sem kita, ki šprica vodo :) Tu je bil en par iz Connecticut-a in sta mi posodila daljnogled :) hihih :) tako da sem kita videla še bolj od blizu. Ja ja dragi moji, to se dogaja meni in še VEČ :)
Spet Provincetown (Pelligrine monument)

Da ne pozabim napisat.. ta Provincetown je mesto gejev.. kar pomeni, da srečaš 2 fanta, ki se držita za roko, pa punce itd.. ko sva šel s Ky na plažo, so naju gledali, kot bi bili en čudn par - kao starejša s ful mlajšo :) hahah :)

No.. ko sem prišla v kamp, sem si text-ala z ostalimi kolegicami.. in res, telefonček pomaga :) haha :) in tako smo šli po nanavi in na plažo.. na kar je poklical Marko s S-jem :) in ker je bilo tako pozno že, meni ni bilo v interesu se dobit z njim, je rekel, da mogoče pride zjutraj do kampa, ker imam CNA (counselour not assignt) me prou zanima, če se mu bo dalo zjutrja prit :) Bomo vidli :)

Na plaži pa je blo itak kul. Pol so se nam pridružili še ostali in je blo res OK. Tu psotaja vedno boljše in vedno bolj razmišlaj o tem, da bi šeprišla sem. Mogoče gremo konec tedna densat v uni klub :) jaaaaa.. upam, da res, ker je blo res kul :) Da grem spet v videospot. :)

JP... če sem pa kaj pozabila napisat, bom pa dopisala ;)

Jutri oz danes imamo izlet v vodni park :) In recimo, da bom dopoldan imela obisk :) Bomo videli ;)

3 comments:

Unknown said...

anček, tako sem vesela, da se imaš fajn in da je vsak dan zate nekaj posebnega.
Ti, ma mene vseeno zanima, kdo so tisti postavni surfisti zraven tebe:)))
Pogrešam te in res bi bilo super, če bi se lahko potepale skupaj po ameriki. Uživej še naprej in sej veš:rada,rada. Lupček

Atrum? said...

hehe, pain in the ass... najbolj mora bit smešno, da se kliče tako kašna domača želva... :))

Ana said...

Želva? Che centra la tartaruga?