Thursday, July 24, 2008

Izlet: WaterWizz & Barnstable Country Fair

Evo, pa smo šli se zabavat (seveda z mularijo) v water wizz :) Tobogani :) jeeeeee :) Fuls em se zabavala, sam nisem nič slikala, ker smo ruzake pustili kar tam, nevarovane. Tako da.. ni ni slik :| Ma doro, boste preživeli tudi brez slik :) V glavnem,s em se ful zabavala in šla tudi na en "strašen" tobogan, ki je sam za ta korajžnje :) Pa še nič nisem zjala :)


Ja, na krasu imamo ograjo iz kamnov, tu pa iz lesa :) hahaha :)
Tu je pa še FAIR :) waaa.. ful je bilo lepše kot pa tu na sliki :) Ful tako, kot v filmih itak :) kako pa če bit drugače, če pa sem v Ameriki :) haha :)

Ok, da ne boste pozabili, kako izgledam: Jaz, "Kejtrin" in Stacy
To je blo pa super :) Sem tudi posnela s fotoaparatom, sam prej ku mi zlouda sem na blog, bo prej vikend, tako da bodo zaenkrat samo slike :) V bistvu so majstri delali tudi "salto" z motokrosom .. ful je blo doro :) ČEsa vse ne doživim tu :) A mi je kdo fovš??? :) hahahah :)
Ta more more vedno nabavit, kar se ji zazdi :) Zoe je itak nora :) ampak faca na 100% :)

Ne da se mi veliko pisat, tako da bo samo to od tega dneva :)

No comments: