Thursday, July 31, 2008

Še nekaj slik :)

Evo malo slik, da ne bo sam tekst :)To so se pupe uštimale, ker smo imeli ples. Pač vsak se je lahko oblekel po različnem obdobju.. največ je bilo "otrok cvetja" :)

Evo, to sem pej z Lauren :) Kolk je ta šjora faca :) Jo mam prou rada :) Tu smo se pripravljali na večerne aktivnosti - Ukradi šunko (ime igre) :)
(moja majčka je nova - kupljena v TJMAXX :) )

Jz sem se tu pripravljala, da grem ven, ker je bil moj Night Off, te 2 sta pa ble tako uštimane, ker so pri večernih aktivnostih imeli misijo - uštimaj counselorja :)
(Vse, kar je na meni, je tudi iz USA :) )

Evo nas lokostrelca.. v bistvu znam streljat samo jaz :) Uni na desni je taka faca, da je ni večje :)
(Kapca od FILA tudi nova :) $5)

Iz lokostrelskega strelišča pogled proti igriščem in veliki beli hiši.


2 pupiki pri lokostrelstvu :)


V tej bajtici imamo aktivnost ART.

Pogled iz placa, kjer je zastava, v smeri proti strelišču.


Na koncu poti je tako svetlo ne :) JA ja, tisto tam je morje :) Ta hiša na desni strani je jedilnica, nasproti jedilnice je pa moja kučica ;) haha :) A sem blizu morja ha :)
Evo SLOVENSKO ZASTAVO! Cel teden lepo plapola :)

Lahko bi šla poslikat še druge predele kampa.. Teniška igrišča, igrišča za košarko, plaža, bazen,... MA recimo, da se bom potrudla en dan pa še to šla poslikat ;) Samo za vas ;)

2 comments:

Atrum? said...

hm... na uni sliki ki ste v 3 (uštimaj counselorja) zgleda una leva ku Paris Hilton.. al pa se meni to samo zdi... O_o

Ana said...

Ma ne, ni kukr Paris Hilton.. mogoče se ti samo zdi.