Monday, July 7, 2008

Senzacija kampa

Ja, tako nekako.. sem kar znana v kampu po tem, da sem bila večkrat državna prvakinja v lokostrelstvu pa da sem iz Slovenije. Včasih pridejo kake punce do mene in se mi predstavijo in me prašajo, da če je res tisto o lokostrelstvu itd. :) Danes so se celo hotle slikat z mano :) hahah :) Res, cela senzacija sem.. če ne zaradi druzga zato, ker nisem glih nevem kaka carica v angleščini, čeprav pravijo, da sem res ful boljše, kot pa na začetku. Še vedn pa sem.. tko nekako... ena mala katastrofa :) haha :)

Moje punce mi ful pomgajo in mi kar razlagajo pomenie besed med debato.. sam ne morem si vsega zapomnit.. tako da.. ne vem, mogoče si bom kupla en zveščič in si kako besedo noter zapisala.
Kolk je fajn filing, ko te otroci po kampu pokličejo in te pozdravijo "Hi Ana" :)

Delat v kampu je ful zabavno :)

Aja, pa na lokostelstvu bo ta teden ta naša mala VIP-ovka :) ki niti približno ne izgelda vipovka, ampak je čisto v redu preprosta punca.

1 comment:

Brigita Oblak said...

Anča pomarančka, vidim oz. berem da ti dogaja 100/h. No dej povej mi, kolk vrečk maš pod, nad, ob,... pojstli :) hehe Angleščina ti bo zlo hit zalaufala, de pol boš s težavo že pisala v slo na blog :) Pazi kako boš mulce učila streljat :)...če pa pride Trump kej na obisk ga ustreli v "tkvin", pa še prej nared tako puščico, de pride nazaj :) Sej itak ne bo čutu :) Aj pa vsaj do zlate kartice pridi, pol pa u šoping za bivše cimre :) Ej... lepo je brat tvoje dogodivščine, lepo se mejte pa ne pozabi, da je v Sloveniji najlepše.