Monday, August 4, 2008

PMC & flag pool

Ok, da začnemo, kaj je ta JUNGLE. MA sej v bistvu ne vem točno, zakaj se gre. Ma fantje igrajo razne igre za pike, punce pa tudi . Pucne so razdeljene v 2 skupini - bele in zelene in tako so se spomnile vsaka skupina svojo pesem in potem to vadijo itd... skratka, cela reč s tem.. aja, pri puncah se temu reče Emme Del. Tisti napis je pa narejen iz brisač :) Še dobro, da imamo toliko brisač :)
Ta sliak je pa tko, da se malo vidi še kak drug del kampa.. v bistvu je to na desni strani od tistega napisa JUNGLE :)

Evo naše pupe v belem in zelenem. KAmp prav nabavi majčke. Sej eno sem dobila tudi jaz. In sicer BELO. Sej bo še prišla prav.. je lušna pa z dolgimi rokavi. Vse te punce so dobile ene plastične ježke, ki jih morejo stalno imet ob sebi in če ga nimajo, jim ga lahko ukrade kaka iz nasprotne skupine (torej bele proti zelenim). Tako da s temi ježki je cela reč.. če iajo zasedene obe roki, jih imajo po ustih.. aaa :) In na koncu se potem seštevajo pike tudi glede na to, koliko ježkov ima določena skupina.


To je (na desni strani) strelišče za puške. Po tej potki prideš pa tudi na plažo.


Joj, to ni moja kučica.. je pa sosednja.. aaaaa.... ko sem prišla noter, sem ogla prou slikat, ker je res ena velika ŠTALA. :)
Tu se je pa začelo - PMC :) Ma sej ne vem, kaj točno pomenijo te kratice. Ma v glavnem to je ena 2 dnevna kolesarska dirka, kjer gre ves denar za raziskave za raka. In mi smo ustali ob 6h zjutraj na nedeljo (običajno ustanemo ob 8.30) in šli navijat.. cel kamp in zajtrk jedli tam :) To, kar je videt je zajtrk. Tudi mi iz kampa so imeli napo ekipo in 2 punci sta v moji "unit" in ena je counselourka iz moje kučicice in ta druga je pa iz une, kjer je bil celi kažin noter.
SAMMY & JOYCE YOU ARE THE BEST!

To je pa Dave iz Wales (UK, fant od Meinir). To je zvočnik za ipod.. v bistvu imamo to skozi s sabo, kjer koli smo.. sej niti ne vem, al je od koga ali od kampa.. ma tu imajo vsak ipod.

In se kar navijanje.. v bistvu smo navijali 2 uri in pol... aaaa.. glasilke :)

Tisti mož, ki je za mal močnejšo gospo je naš inštruktor smučanja na vodi. In če ste pozorni, poglejte njegovo nogo ;) On tudi teče, pa kolesari, vozi avto itd. Potem pa se mi pritožujemo, da se nam ne da it tečt... :| Se je za zamislit...

Cela kolesarska ekipa iz kampa. Sammy in Joyice sta tisti 2 spredaj.

In itak smo si mogli naredit majčke za PMC in.. Ana sploh ni vedla, da je to "treba" naredit... mhm.. verjetno nise tega razumela ali pa slišala, ko so to razlagali.. Tako da mi jo ne naredila Lauren :) .. iii.. kolk lepo :)

Tako pa izgleda naše gledališče.. tu smo vsako jutri, ko imamo morning assembly. Pa raznorazne prireditve imao tu. To pa je bil Talent Show. Eni so bli prou zabavni... so odigrali en kratek skeč na 3 načine. 1. je bil normalen, 2. v stilu mjuzikl in 3. stil hip hop :) hahah :) meni so bili ti taboljši :) Zmagovalec je dobil pizza party za celo kučico :)

In evo moje pupe :)

At a flag pool

Vsako nedeljo se poberejo dol zastave in tako je bila na vrsti tudi naša :) iii :) sem bila poklicana tam pred vsemi :) in tako sem lepo primla našo zastavo in jo potem tudi s pomočjo ene pupike, spravla :) Ko si izven svoje države postaneš kar malo patriot :)


No comments: