Monday, August 4, 2008

4th August, 08 - Day Off - I know.. again :)

Evo.. spet fraj dan :) In Ana se je ponovno odpravila s kolesom. NAjprej sme šla na sladoled z Dobrinom. To je en fant, ki je vedno na blagajni, ko jz kupujem v TJMAXX, tko da smo skoraj že frendi. Ta je tisti Bolgar, ki se ga že kar nekaj časa nazaj omenila. No skratka.. sladoled dopoldan. Potem pa ker se tak fen emenemsov, sem jih valda mogal it kupit in itak se mi je mogu strag paket in tako je šlo kar neki bončitov na tla.. damn.. jz in moja neroda. Ma potem sem ves preostanek dala v vrečko :) hihih :) Brigitka, vidiš, da pridejo prav moje vrečke :) haha :)


In Ana se odloči, da gre po šopingu (jao.. Marko, ne povedat mojim, kolk sem že kupila tukaj) kolesarit kar nekam po kolesarski stezi. Na kar se ustavim pri tistih dveh kolesarjih. Ju je videt na sliki skrajno desno in jih vprašam, kako pa kaj ta kolesarska steza in tako steče cela debata. Ona 2 sta mi pvoedala, da je ta koelsarska narejena na bivši železniški progi.. Nice


Potem pa sem bolje pogledala in opazila enega fantka pod tem baldahinom.. in kaj je počel.. ja prodajl SNACK :) Tako kot je v fili, sao ta na mesto limonade, je prodajal prigrizke :)


Aha ha.. so kraji tu ha :)

To v bistvu ni morje ampak jezero.. ne vem pa, ali je voda sladka ali slana.. tega pa res nise še nikogar vprašala.. pa niti pokušala nisem, kar bi bilo še najbolj izi. :)

In Ana postane lačna. Ta prva zadeva je za sladoled.. in skoraj vsaka prodajalna sladoleda tako izgleda tukaj :) Malo bolj naprej je pa itak fried food :) In kaj se je zgodilo.. če bi tela imet pomfri, bi bilo za čakat 20 minut, ker so glih olje menjali. Tako sem pristala samo na solati :) Vsaka stvar je za nekaj dobra :)

In evo mene na koncu kolesarkse.. marička sem se nakolesarla. Benjamin, da ne bi slučajno komentiral, ker je slika postrani ok ;)

Običajen kamp.. ta leva "prikolica" zgleda kot en vagon podzemne železnice :) Pa še barve američke zastave. Mislim.. aja, pa zastave imajo tudi v kampu. Jao ti Američani :)

Te zastavce pa niso ostanki kake igre ala Capture the flag :) ampak... s temi zastavcami je označena trasa, kjer poteka plinovod :)

Ja ja, to res obstaja in ni samo stavr filmov. :)


Ta je pa moja najljubša slika dneva. :)
Evo mojo razlago :) Pomojem tu živi en Slovenec, ki je navdušen nad Titom, hkrati pa ponosen na Slovenijo, ker je članica EU in seveda, ker živi v Ameriki, se spodobi, da ima ameriško zastavo pred bajto :)
In moja večerja pri Wendy's. Ta fastfood je bolj poceni kot McDonalds. Ta klapa in kampa ga ima kar rada ta Wendy's.


In... tudi taki nabiralniki res obstajajo :)

No ja.. to je rezultat današnjega nakupovanja :| Mhm.. to je že v 3. tako.. am.. bo treba nabavit še en kufr pa bo :)

5 comments:

Bojc said...

Ojla anabanana:)
Sem kr ponosen nate, ko vidim kako si se znasla v USA. Po slikah vidim da uzivas 100 mp/h :).
Nekajkrat na teden preletim tvoje objave in si pogledam slike.
Le tako naprej.
LP B

Atrum? said...

Če se prav spomnim, je una zastava nauni bajti od bivših konfederacijskih držav amerike (Južne države, CSA), ko so se leta 1861 odcepile od Zveze... glih tko malo zgodovinskega ozadja :)))

Ana said...

Ej Marko, še dobro da veš tolko.. jaz sem pa mislila, da bi lahko govorila po slovensko :)
hahah, uni dan sem storla neki enim našim to povedat po slovensko.. se mi je tko fajn zdelo, da slišim slovenščino :)

Brigita Oblak said...

Ojla Ančka :) A pol praviš, de so ti vrečke le prow pršle :) Jah, sej ko vi v USA verjamem da ti res vse prow pride :) Sej bi rekla de uživi, sam to itak že, tko de bom sam poslala ene slovenske pozdrave. čaw, čaw
Brigita

Ana said...

Ja ja, moje vrecko se vedno prav prisle :) A se jih spomnes, kako so sumele.. zjutraj, ko si ti se spala :) hahaha :)