Tuesday, August 26, 2008

Brown Eyed Beauty :)

Na kratko ;)
Stavba s ta malimimi oboki je naš hostel. Ja, smo v HARLEMU, kot že večkrat omenjeno :) Gengsterji s ene manjkajo :) Sem ugotovila, da je un pozdrav, ki sem se ga naučila s posnemanjem tu v "moji " četrti, pozdrav bande ..grrr. I'm part of the gangsters group :)



To je pa javni wc v cetral parku... mhm....

St. Patrick's Chatedral. .. ko sem pišla noter.. sem glih na whct pršla :) Prevod za ne goričane z okolico: notri je bila poroka ;)

Trupova stavba.. ena izmed mnogih.. pa meni od tistih najbolj zanimiva.


Pred Rockafeler Center. Šla sem gor na vrh gledat mesto :) iiii.. kolk je NY oz Manhattan ogromen :) Kej šele cel NY :)

Evo mene na vrhu.. una ta visoka stoplnica pa je :) Petra.. ti že veš a ne :) .. Empire State Buildong ;)


Flatiron building.. am .. Benjamin, da ne bi slučajno komentiral, ker zgelda postrani ;) Sem se trudla, da bi zgeldalo čim bolj ravno, ma ni ratalo :)

Za to lahko rečem pa samo to... New York pač :)

Brooklyn Bridge .. in, seveda sem ga pcelega prehodila in naredila 2 koraka v Brooklynu, potem pa nazaj.

Pogled iz Brooklyn Brindge na Manhattan.

Ta spada še k javnemu wc-ju. Sem tudi posnela video. Ko pritisneš na gumb, se tisti najlon, ki pokriva pokrov, premika naprej :) Pametno ne :)

No comments: