Saturday, August 16, 2008

Zaden večer - CUP NIGHT, august 15th

Še nikoli nisem toliko ljudi onjela v istem večer. Dala sem okrog 80 objemov.. ma kar okrog 100. Emotions za ne povedat. Res..

Kako je potek ta dan:
Zjutraj smo ustali, pospravljali in jaz valda sem bila razpisana na lokostrelstvu, tako da sem tam pospravljala z ostalo ekipo. To je bilo včeraj. Med tem še vedno nisem vedela, kaj naj naredim. Naj ostanem v kampu ali naj grem v soboto dopoldan v NY z otrocmi.. Ne več nisem mogla reči, je bila pa varianta, da bi prišla nazaj v Cape Cod pa bi tako itak zamudila poslovilni žur staff-a in bi v nedeljo tko bila na plaži, če bi seveda bilo lepo vreme. In tako, sem popoldan dobila hostel in tako sem tu.. v NY, čeprav sem zamudila en lep žur... mah.. no dej, sem vsaj imela za free prevoz pa še plačali so mi 100+30= $130 dolarjev, tako da.. ma pustimo sedaj to.. tema tega posta je CUP NIGHT.

Hm.. ker sem toliko nakupila, sem kupila še eno potovalko in.. rezultat?? nabito polna je :| Mhm...

V popodlnevu smo imeli nekakšno proslavo in res čudovito večerjo. Njami.. pkampi in podobno.. pa aranžma :) iii :)

Po večerji so se mogle vse pupike lepo uštimat in seveda smo se tudi mi.. in evo mene, Lauren in Stacy.


Tu smo bile pa večina counselork JC's unit zbrane na kupu. JC's so skupina otrok, stari od 13 do 17 let. In tako imaš JC1, JC2, JC3 in JC4 ali AC (JC = junior counselor, ac = assistent counselor). Ta noč je namenjena priznanjem, raznoraznim in pa graduations. JC's opravijo ali pa neopravijo leta oz "poletja". Večina jih opravi in so potem povabljeni za prit naslednje poletje spet.

aaaaa.. ku mi teži, sem v hsotlu in en tip se tko dere = poje .. aaaaaa.... :)

Ko so dobivali diplome, mi je šlo kar na jok. Mi cunselorji (male and female) smo stali v vrsti pa vsem posebej čestitali tako, da si se z osebo (JC's) objel. Kolk je blo čustev v tem... Ko smo s tem zaključli, smo se nekateri kar jokali.. ja, sej se ve, da ko je kej tazga, imam jz SP SOLINE :) hahah :)


(te 2 sta bili pri lokostrelstvu pa sta me imeli ful radi)

Pred prireditvijo

Ko je bilo te ceremonije konec, smo šli vsak v svoje kabine. Potem pa WONO JC COUNSERING in.. Counselorke smo dibile vsaka svojo pismo in zapestnico. JC3 pa so vsaki dale eno kuverto s pripisom... meni so napisale.. " a trip to Pufferbelies with a constant repeat of lollipop lollipop. :)

Temu je sledilo poslavljanje.... od vseh, ker sem v soboto (danes), šla že zgodaj oz ob 8h iz kampa.... v glavnem.. potok je tekel... Ne moreš verjet, kolk ti to, da si v kamu, pride do srca, čerpav si ga pa svoje že sit.

Joj.. se mi že tok zapirajo oči... bom jutri zvečer kaj napisala, ker res ne morem več... papa, pa objemček vseem.

1 comment:

Atrum? said...

mislim da se ve katera je najlepša na uni skupni sliki... če mene vprašaste, je 4 z desne.. :)