Friday, August 22, 2008

Washington - Day 4

Kar dejte mi verjet... jaz trenutno pišem blog na avtobusu. Ja ja, na avtobusu je wi-fi :) haha :)

Da vam malo pvoem, kako pa kaj je bilo včeraj. Na spodnji sliki je Supreme Court (itak Washington) in.. ne boste verjeli, ma jaz ima tam veze. Ja ja. Mama od ene cocounselorke iz kampa dela tam.. sam kej ka je šla Cary na faks in je zato njena mama vzela dopust in je tako glih tisti dan ni bilo na delu :| Damn... :) Ma ni važno. Sej sem bila glih tako notri in se malo sprehodila ;)

Marko, prosim, bodi tako oh in sploh fajn, da sprintaš to sliko in jo pokažeš mojemu tatu. Pa ga potem vprašaj, kje je že videl to stavbo - v katerm filmu ;) Če si slučajno pozabil - Amnistad ;)

Pa še jaz pri Supreme Court slikana proti Capitol-u. Jah.. tu ni bilo več Thomasa, da bi me slikal, kadar bi se mi zahotelo.. tako da sem mogla spet spraševat in koga vprašam.. ja spet nekoga, ki ima vezo z Italijo :) pa nisem vedela.. američan, ki je Romane de Roma :) hahah :)

Potem pa sem šla do podzemne, ker sem hotela iti v živalski vrt. Itak tudi tu prost vstop. In.. jao.. kolk majo zakomplicirano tu v Washingtonu s temi kartami.. pač je razlika, kam greš, kdaj greš, kolk plačaš, prideš nazaj ali ne.. skratka, preveč besed in preveč tabelc zame in sem tako kar kapitulirala pred vsem tistim tam.. in.. Ana ne bodi mona sem šla do informacij in pač rekla,d a ne vem, kako se s tisto tabelco tam manovrira :) in.. ja, pomagal mi je oz skora naredil namesto mene :) No sej, ni bilo nič težkega.. sam jaz se nisem znajdla :)

Ko sem prišla do teh živali v živlaskem vrtu, sem se takoj spomnila na zbornico. Kar vsak nekam gelda v svojo smer, zgleda učeno, pa hkrati ne vidi dalj od svojega nosa (v tem primeru kljuna).. ne vem, sam taka asociacija :) Upam, da ne bo zdej kaka ne prava vidla tega komentarja :) hahah :)

Pa pande :) jeee ... ma kolk ti spijo.. to so bile ene 3 ali 4 pande in so vse spale v vseh mogočih položajih. Da ne govorimo o opciah.. tudi skoz nina nana. Ne vem jaz, kaj je to.. :) Imajo pa tu pando, ki se je skotila tukaj :) Za tiste, ki ne veste.. to je pri pandah zelo težko in ne gre kar tako, da bi imele otročke v ujetništvu. Ampak ta zoo je res kul. Živali imajo ful velik življenjski prostor.. res.. sam posledica tega je pa to, da pol lahko tudi ne vidiš teh živali, ker imajo toliko prostora in so lahko kje za kako grivo ali kamnom.. ma ja, raje tako, kot pa da so v kletki ;)




Ej, zdej rečte, da ne bi bilo komot imet rilec, ko se potaplaš :) hahah :) snorgling s svojim podaljšanim noskom :) hahah :)

Ta model je bil pa tko smešen s tistim rilčkem :) hahah :) bi ga kar imela doma namesto kakega hrčka.. pa ga po stanovnju spustiš, pa vse mravlčke popapca ;) Pa še bio je in tako ne rabiš imet nobenih strupov in pesticidov ;)

Med tem ko eni zavijajo čokolado, drugi stražijo ;)


In spet dokaz, da se samo spi!


Ta je bil pa taka pojava s tisto deko čez glavo :) hahah :) Ta je bil eden izmed redkih, ki ni spal :) Pa potem je bil še en orangutan, ki se je potem šel pokrit čez glavo in ramena :) Mislim.. :) jaz sem se kar smejala tam :)

Tako, da se boste malo izobrazili o velikosti ;)

Aaaaaaa ..grrrrrr..... Pri tej sliki je bilo tako.. najprej sem se hotel slikat, pa ne vem, pa pol mi je blo nerodno prašat, če me lahko slikajo (sploh ne vem, zakaj mi je bilo nerodno, ker mi nikoli ni) pa kao kaj si bodo mislili!!! Halo, jz, ka si to mislim!!!! Ma ne.. ma potem sem si rekla. Ma halo, ma prvo je to, zakaj mi je sploh nerodno?? Drugo je pa to, ma kdo me pa pozna??!! :) In tako je nastala slika. Najraje bi jo kar sprintala na plakat in dala v učilnico, da bodo moji "malčki" pri matematiki videli, kaj jih čaka :) hahah :) teror :) hahah :) To so prijemi moderne šole ;)

Ta 2 sta tudi spala, dokler ni prišla tista prijazna deklica z ribami, da jih je malo zmuvala :)

In.. ja morala sem spremenit sobo.. THAT'S SHIT! Ker moreš naredit check out ob 11h in check in ob 14h, kar pomeni, da moreš spraznit vse, preložit svoje stavri v prostor za prtljago itd. In.. a kdo ugane, kakega spola je bila večina ljudi v tej sobi?? Meni je bilo tako jasno, ko sem notri prisla . Ma sej.. koga briga, sej itak sam spiš.. pa še bolj tiho spo fantki ponavadi in glih tako je bilo. Nobenega kažina ne delajo ;)

In evo, pej smo spet v isti restavracijo kot prejšnji dan :) tako da lahko na tej sliki lepo videte, kako kuhajo ;) In.. njami njami kolk je bilo spet dobro to :) njamiiii :)

No comments: