Thursday, August 21, 2008

Washington - Day 3

Dan pred tem dnem :) (joj, kakšen začetek) smo sedeli pri mizi - standardna miza za prenosnike, kjer vsi sedijo ob njej s prenosniki.. in surf surf in pride Jawad s socimrom. Tako sem spoznala še Thomas-a iz Nemčije. In debata debata ugotovimo, da imava namen it pogledat iste stavri naslednji dan in tako sva združla prijetnos koristnim in se zmenla, da gremo ukop naokoli.

In tako smo se dobili nazajtrku ob abnormalni uri - 7.30. Ja, zgodaj.. ma tako ostane več časa za si kaj pogledat. In res.. no, jaz sem zamudila 10 min.. in tako smo se nekaj po osmi uri odpravili na peš pot. In tako srečali tega "strica", ki je dajal za jest žvalcam.



Potem pa seveda hodimo in hodimo in prispemo do.... :) Ja, točno do tam, do tam, kjer prebive "beloved" Bush. In, ker smo bili naokoli v 2, mi ni bilo treba spraševat drugih (običajno italijanov), če me lahko slikajo :) hihih :)

Za vsak slučaj bom napisala, da je to Bela hiša.

Bela hiša ponoči.

Bela hiša od zadaj :)

Ja, tu je pa bilo. Ker so zalivali travo, je logično voda špricala po pločniku in ker se nisva tela neki močit - namreč ni bilo še toplo.. če ste pozabli, je bilo kar jutro (niti 9 ura ni bila).. in valda smo šli na cesto - tam ni prometa, ker je bela hiša.. in valda so tam policaji :) in.. se oglasi en cajko s taki pikrim glasom. Stay at the walkside. In to ponovi 2x. In kaj potem izjavi Thomas (the german guy). "That man could me German." :) hahah :) Tudi Nemci znajo bit ironični :)

Slika by yourself: jz pa Thomas

Lincoln's memorial

To pa je slikano iz Lincoln's memorial-a proti Capito-u. In seveda je videt tudi obelisk calld Washington monument.

Ta druga plošča iz leve proti desni (torej ta prva velika), je grob John F. Kennedy-ja.

Arlington National Cemetery. V ozadju se vidi PENTAGON.

Okrog pentagona je cela reč. Namreč. S Thomasom sva hodila in hodila.. itak sva že tko ful rpehodila, preden sva sploh prišla do tega pokopališča, potem pa še zageldamo pentagon in izgledalo je, kot da je zelo blizu pokopališča in tudi je.. se ga skoraj drži. In tako mi hodimo in hodimo proti temu pentagonu čez pokopališče.. in ko pridemo na razdaljo enih 100m ali manj ugotovimo, da je ograja okoli in okoli.. Potem se spogledava in si rečeva. "Ma kej si mogoče želiš it pogledat prou pred pentagon, kako zgleda??" In itak sva se strinjala, da sva ga dovolj videla in da je čisto kul tako :) hahha :) To pa dela utrujenost. Ti je kar kul, tudi če vidiš bolj tako :) .. To mene spominja na London, ker je vse NEAR BY in na koncu dneva ugotoviš, da si prepešačil krepko čez 10km.

To je še vedno na tem pokopališču in.. valda, jaz ta glavna ;) Včasih paše imet fotografa s sabo :)

Vhod v to pokopališče.

To je pa kar neka cerkev.

In... Ana ne bi bila Ana, če ne bi v muzejih slikala loka, ko se le ta pojavi na policah :)

Ko sva bila v tem muzeju celih 5 minut, sva se oba strinjala, da bi bolj kot muzej pašalo nekaj pojest - McD. (Jaz pohvalno sem vzela spet solato.. pa pofri, da ne bom karnaenkrat preveč zdravo jedla). Za tem pa.. oh.. utrujenost itak.. in direkt na travo malo stran od muzejev LEŽAT. O ja, to je milina po kilometrih in kilometrih. In.. ker se je bližala ura 3, smo se mgli premaknit pred eno galerijo, kjer naj bi se dobili z Jawadom. (on je tisti, ki je na vozičku) in.. malo smo se zgrešili. Jz pa Thomas sva čakala zunaj, uni pa nas je čakal notri :) Ja no.. sej potem nakoncu smo se dobili in šli pogledat razstavo afganistanskih reči. .. utrujeni pa.. se ne da niti opisat. ... po končani razstavi smo se pa odpravili proti hostlu in.. jaz kot ponavadi, sem rabla CVS. in tako T. je šel v hostel in jz pa J. sva šla iskat CVS. In ga tudi našla. Na poti nazaj smo srečali glasbenika - glej spodnjo sliko ;)

Tip je igral tako dobro muziko ;) Za tiste, ki se boste želeli prepričat o kvaliteti muzike (Jasmina, zate sem prepričana, da boš želela slišat) ... ma ne, nima myspace-ja :) ampak.. sem malo posnela, ko je igral ;)

In za vsem v hostlu - tuš in razmetano vse naokoli po moji postli, smo se odpravli v indijsko&pakistansko restavracijo.. aaaa.. njami :) njami njami njami :) in še enkrat njami :)
Ma kolk smo lepi :)
Jawad (spredaj), ja jaz ne in Thomas.

Tu smo končali ob 22h in dnea kar ni bilo konec. Šlo smo mimo bele hiše do spomenika - obelisk. MA.. smo teli it z busom zaradi JAwada - voziček na baterije z baterijo bolj na minus. In.. mi nismo vprašali, kam vozi tisti bus... in tako šli na napačnega, ma ni bilo panike ;) Se preživi.. in tako mi hodilo mimo vseh tistih lepih lučk. Ko smo hodili nazaj sem vsake toliko hodila z zaprtimi očmi.. ja ja :) To delajo kilometri in kilometri hoje :|

2 comments:

Atrum? said...

A ni tam na enih slikah vojaško pokopališče Arlington ? Če se meni zdi prav bi znalo bit....

Ana said...

Ja ja ;)
JE eno vojaško pokopališče, kjer je tudi John F. Kennedy. Pokopališče ni majhno.. je blizu pentagona ;)