Tuesday, August 19, 2008

V Washington DC

Ok, treba se je bilo odpravit na bus za v Washington in nič lažjega. En dan prej sem malo prašala v hostlu zaposlene, kako pa kaj se mi spalča in že je bila karta kupljena preko neta in to za 20 dolarjev. Relacija NY - Washington?? :) Ja ja :)

Tu je bila postaja za bus. :) Ja, kar tam nekje sredi ulice.

Sej sem že enrkat napisala.. Njujorkčani so mahnjeni na dvojčke :) Verjetno še niso preboleli 11.9.

Sedaj pa je že Washington in to je moja postelja za eno noč. Potem sem se pa morala premakniti na drugo postlo v isti sobi. Tega v hostlih nisem nikoli razumela. Kje je fora, da se mroeš premaknit na drugo postlo??? Sej lahko dajo ta novo osebo na tisto postlo, kamor bi morala it!!?? Ja, ta misterij ne bom nikoli razumela. (aja, pa na vrhu spim ;) ) Če slučajno še nisem napisala, naj vam povem, da je moj hostel v bližini večine glavnih znamenitosti Washingtona :) Tako da pešačim ful.. in noge bubajo... :)


To, kar je videt v daljavi, je National Museum od Natural History. Malo bolj dole so slike iz tega muzeja.

Chinatown

O, pero sem se prou potrudla in si vzela solatko namesto enga mega panina, ki je zgeldal 100x bolje kot solata :) Ma je bila ful dobra, tko da grem še na to solato ;)

Hiša, kjer je umrl Ameriški predsednik Lincoln.

Tej reči tam se reče Capitol.



National Museum of Natural History



















Ha, fantki, bi radi a, da bi puncam to pisalo na oblekcah al pa kje drugje a :) hahah

O marija.. koliko nog ima ta žval.. meni kar naredi škifo, čeprav se mi ponavadi žvali ne gnusijo :|

Ta slika je pa sam za Gregota ;)

(konec slik iz muzeja, če slučajno ni kdo opazil ;) )


Nekaj časa sem se trudla, da bi si naredila sliko sama, potem so me pa eni vidli in mi rekli, da mi bodo pomagali naredi sliko :) In evo mene in obelisk :)

Ja, je res. Veverice niso samo v Cape Cod v kampu in naokoli, ampak tudi v NY in Washingtonu :) haha :) Ampak res je dosti teh veveričk :) Pa tko so luškane :)


E, lepo e :) Vem vem :) Take slike naredim, ko hodim čez cesto.. ma ja, se kar ustaviš in poslikaš. Sicer se pa noben od pešcev ne drži rdeče luči.. mislim na to, da tu se prečka cesto kadar je :) Pa tudi policaji to počnejo.. tako da :) haha :) Sam slikam pa vedno, ko imam jaz zeleno in ne avti. Če pa kdo, ki vozi vidi, da lahko brez problemov spelje, naredi to tudi pri rdeči luči. JP.

No comments: