Friday, August 22, 2008

Spet v NY :)

Ho ho, po 1 in pol urni zamudi busa, sem le prišla v NY. Gužva.. prav taka, kot v filimih :) Potem pa, ko sem prila v NY, sem si šla kar naredit tedensko karto za podzemno železnico. Ej, ta NY je tko praktičen, da ni res. Sploh se ne moreš v njem izgubit, vsaj v Manhatnu ne. In če se jaz znajdem in to brez obračanja zemljevida na vse možne smeri, potem se lahko vsak znajde: :)

Ko sme prišla v hostel, sem prevzela še ta drugi (težji kufer) in, ko je en fant prihajal po stopnicah in videl moj kufer (ta manjši), me je vprašal, če rabim eno roko in.. itak da ja :) No preden sem jaz prišla s ta drugim kufrom do 1. stopnice, je bil že nazaj in rekel, da mi bo še tistega nesel.. Pa sem mu rekla, da naj dobro premisli, ker je ful težek.. ma ga je vseeno nesel :) Evo, čim več takih fantov v hostlu :)

Pa za na telatišče imam direkt iz hostal za 20 dolarjev. :) jeeee :) Sam da mi ni treba gurat tistih mojih kufrov s kamni in mivko :)

In že ker sem imela karto (tedensko), kljub pozni uri (namreč bila je že ena 18.30 ali 19, ko sem se razložila) sem šla na podzemno in do Times Square. To je tista ulica, kjer vse utripa. Sej spodnje slike so vse od tam. In tako sem šla spet v McD. na solato in pomfri. Thank's God McD. has a salad :)


Trenutno, ko to pišem, je ura polnoči 15. In kdo sedi naokoli mene. Ena iz anglije, potem ena, ki je v bistvu za 2 iz usa eden iz bahamasov, eden iz francije in vsi tej delajo tu naokoli in živijo v hostlu, ker se jim tako bolj splača.

Pa da ne pozabim :) V hostlu je Slovenka iz NOVEGA MESTA :) hahah :) Jeeeeeeeee, po 2 mescih končno najdem nekoga iz Slovenije :) jeeeeee :)

No comments: