Tuesday, August 26, 2008

Crazy :)

Letailišče v NY.. o marija.. ko greš čez rentgen, sim oreš zut čevlje in tudi ti grejo čez rentgen.. mislim.. vsi... pol pa hodit bos tam po unih tleh..aaa :) mislim.. prou njihov security.. Tolk so dobri pri tem, da jaz vedno vodo čez prinesem, tudi če mi ruzak oz torbo prečekirajo :) hahah :)

Evo.. dala sem gor še zadnje slike. ŽE ker nisem apdejtala v NY, apdejtam zdej, na letališču na Dunaju :) Nikoli ni prepozno ;) Tu smo hodile okoli z Jill (Škotinja, ki sem jo spoznala v hostlu. Bila je moja cimra za en dan) In.. na koga me spominja.. na Marjen :) MArjenča.. ona je glih en tak tip ku ti ;)

Ja ne, kot prave NY-čanke :) Torba iz shoppinga in un kartonast kozarec :) Se manjka sam še kratka oblekca ala Britny Spears :)

Mi pa lepo lepo z Jill se dobile na jugu Manhattna in šle na trajekt, ki je zastonj. Nisva šli ravno na otok, kjer je kip svobode, sva se pa peljali mimo ;)


V bistvu sem si predstavljala, da je ta zadeva večja.. tako da sem bila malo razočarana :)

V južnem MAnhattnu.. ja, ta bik je prou cela atrakcija, še bolj pa njegova rit pa mhm ***** :) hahah

Potem pa sva dobili briliantno idejo, da bi lahko šle pogledat, če dobimo kakega biznismena na wall streetu.. ma ni bilo nobenega, tako da so najini upi po bolšem življenju na hitro niso uresničili :) hahah :)

In.. med tem, ko sem s svojo vrečko (shopping) čakala v McD. Jill, sem seveda jedla solata (no ja, tudi pomfri, če ne ne bi imela filinga, da sem v usa) in poslušala muziko v živo. Grega, evo, povej Dejanu, da se more zdej po novem začet učit igrat klavir ;) To so novi standardi za McD. ;)


Parkirni placi.. to se je meni zdelo kot ena rubikova kocka :)

V Little ITaly.. najprej smo se slikale, pol pa je prišel težit Kitajc.. (ma n e vem, kaj je delal tam v Little Italy.. ma dobro) težil je, ker se baje ne sme sliakt :) No, sej je pisalo, ma haha I dont pik ingliš :) haha
Verjetno je že kdo sklepal, da je to Jill... Marjen alla scozzese :) (Marjen po škotsko)

Na večerji v Little Italy.. njami.. končno sem jedla tako pico, kot more bit :)

In... v Cafe Wah, kjer se igra life music. To je en manjši plac, kjer je vsak večer drugačna muzika in v živo.. prav fajn.. pa mal manjše. V bistvu sva jz pa ona ble ta glavne :) V nedeljo so tudi drugi plesali, v ponedeljek pa, če ne bi bilo naju :) haha :) Pa pohvale sem dobila ;)

Zdej ap ne vem več, ali je to Times Square ali 7th avenue.. bu.. ma sej je vse tam :)

NY,.. smeti.. zvečer dajo ven smeti in potem imaš take kupe. Tu je pohajala vsake toliko tudi ena podgana...

Ena izmed mnogih mega telelvizij na Times Square M&M :) njami :) .. sje jih imam v ruzaku :)

Times Square, kup smeti in ljudje, ki skoraj v smeteh čakajo na bus :)

To pa je en zlo znan bar - Hard Rock cafe.. sej so povsod po svetu in... mi2 sva šle tja na koktejl in nekaj pojest... jaz fajitas :) njami :) Pa koktejlček :) mmmm :)
In ker smo naročile v takih kozarcih, smo jih tudi dobile. Jaz sem kar 2 dobila na mesto 1. In sta ravno taka, kot je tisti, ki ga držim v roki.. sej verjetno eden je kar tisti konkretno :)

To je pa šla Jill slikat v unem barčku Cafe Wah. JA no, WCi v usa so res neki fenomenalna.. od greznice do luksuznih javnih vecejev :)

Evo, to sta edina 2 umivalnaka v štuku v hostlu.. v bistvu se skoraj premikar ne moreš tam notri.. pa wc.. to je šele majhna luknja.. moja prva asociacija, ko sem šla na wc-e je bila, da sem na wc-u v telefonski govorilnici :)

In evo vam telelfonsko govorilnico s školjko :)

No comments: