Sunday, August 10, 2008

Američani


Še nikoli v mojem življenju nisem videla toliko ljudi na kupu in to odraslih, ki ne zna trgat listov. O marija.. še nobenega nisem vidla, da bi list prepognil inn ato strgal. Oni kar neki tržejo in potem dobiš tak pildek za urnik.. ves potrgan :) Ah.. ti američani, če bi oni vedli, da je amerika pri nas in ne pri njih :) hahah :)

Am.. ja vem.. kažin.. sam isem imela namena tega slikat, ampak moj nov kufer. Am.. ja, nimam prostora v mojmu kufru za stvari, ki sem jih kupila.. tako da je bilo potrebno iti po novega. Hvala Sammy, da si šla z mano po kufer. (namreč, ona ima avto) A vidite Kiki-ta tam na postli :) On je iz Bostona :)

2 comments:

Atrum? said...

eee, nostalgija po kalcetah... ti že veš kaj mislim...:))

Ana said...

hihih :) Sem se prav nasmejala temu pa mejlu - vrečke (Brigitka bo tudi štekala to) hahah :)