Thursday, August 14, 2008

Vamos a la playa, a mi me gusta bailar, il ritmo de la noche ...

Jap, ma brez bailar :) Samo playa in.. ja kaj drugega kot deka, folk in.. ja, točno tisto, sok pa vidka :) hahah :) Po dolgem času spet. In, Američani ne bi bili Američani, če se spet ne bi igrali kake igrice. Tokrat smo imeli s sabo pripomoček. Izgeldal je kot en CD player. In kaj smo s tem počeli??? :) Ja igrali smo se. Ta zadeva meče ven besede in ko si na vrsti, moreš opisat ali pokazat, skratka naredit tako, da ostali ugotovijo, katero besedo imaš. In ko ugotovijo, podaš ta "CD-Player" naprej in tako ima naslednji človek za povedat oz opisat. Kje je tu fora??? :) Ja, na čas gre.. zadeva piska in ko se čas ozteka, piska vse hitreje.
Kaj je tu takega?? V bistvu ena izjava ene Angležinje. NAmreč te besede so precej vezane na Ameriko ljudi iz Amerike in tudi kake izdelke itd, ma se da igrat tudi, če nisi Američan. ... No, pa pojdimo k izjavi: "I feel disadvantage." Mhm... ona se čuti disadvantage??? Kaj naj potem jaz rečem :) hahah :)

To je bila zadnja noč, ko je bila Sammy še znami. Ona je šla domov v sredo. Jp, kar nekaj jih odhaja prej domov.. zato sem jaz na torek zjutraj pri "morning assembly" pri "obvestilcih" šla tudi jaz na oder in.. kaj je Ana povedala :) Nekako takole:
"I wanted to say THANK YOU to all you guys. Specialy to my cabine, counselors from my unit and of course to all JC's too. You were and you are still wanderfull. You were really helpful, nice to me and patient with my english. I appreciate this. Love you all."

Lauren G. ("Gala") je prišla solzica..
Ma si mislite. Ko sem prišla sem, na teh morrning assembly nisem razumela po večini nič, v torek pa sem govorila in to prostovoljno. :) Zvečer pa plaža, kot že opisano.. pa videli smo kako "padajočo" zvezdo tudi, ker smo v obdobju, ko Zemlja gre skozi uni pas, kjer so meteorji.. ali neki tazga no :) V glavnem, če vas zanima, dajte se na balkon in glejte zvezde ;) Ne bo vam žal ;)

No comments: