Sunday, August 17, 2008

Proti NY - 16.8.08

Odhod... težko... Toliko čustev.. marička... težko je bilo.. Ampak, Ana ne bi bila Ana, če ne bi tudi na zadnji dan kaj novega sprobala .. in kaj sem sprobala???!!! Ja vozila sem golfcar :) Ja ja, jaz sem vozila uni avtko za golf. Ja.. moji kufri so težki in jih je lažje pregurat s tem avtkom.. sam nekaj metrov sem jih pa tudi prevlekla.. aaa.. so bolele roke. :)

Preden sem šla na bus z otrocmi, je prišla me pozdravit Debby (glavna pri aktivnosti Art). Dala mi je zapestnico in mi povedala, da jo je naredila zame *** .. am.. ne spomnem se imena :| Ma tudi, ko mi jo je dala in povedala ime, se mi ni sanjalo, kdo mi jo je naredil.. kir bedn filing.. da ne veš, h kateremu imenu spada kateri obraz. :|


In tako smo se vozili z buskom.. in, ta prvi avtobus se je pokvaril in ne vem zakaj, smo mogli mi čakat 1 uro z busom, ki se je pokvaril.. ma ben. Smo vsaj sedeli zunaj na trani in otroci so lahko med seboj še malo kuminicirali (med busi) In mi gremo naprej.. in.. ker je pot kar dolga, me je primlo lulat in.. ja, tu je kar običajno, da greš na wc na busu in tako sem to naredila tudi jaz. Am.. nekako zgelda tako, kot da bi surfal. Se ne bom spuščala v podrobnosti. Tistega, ki ga zanima, kaj pomeni to surfanje, naj me praša, pa bom pokazala ;)

Ko smo odložili otročiče, so objemali itd, me je bus driver peljal točno na naslov hostla. Ma kje se to zgodi v Sloveniji, da te bus pelje tja, kamor rabiš??!!

Evo moj 5th avenue SPOT hostel.


Ja.. in tako sem se odpravla malo po ulici.. seveda sem se najprej razpakirala.. in ko sem šla po ulici.. ugotovim, da sem na predelu, kjer so sami črnci :| Ko sme šla po ulici, sem se počutila tako čudno.. še dobro, da se ne da vohat filingov, ker če ne bi bla kriza, ker bi me vsak zavohal, da me stiska... no sej, potem sem se navadla.. pač.. ni druge :)




Mislim, da mi ni potrebno posebej pisat, katera postla je moja :)


Mislim, katera preciznost. Ko sem to vidla, me je kar stisnilo in sem si predstavljala eno majhno ženko, ki spi skrčeno.. in, še res. Ta soba je za 6 ljudi, od katerih so 3 aziatke. Izgleda, kot da so hči, mama in nona.. in ta nona je na tej postelji in res spi skrčeno. Prav tako, kot sem si predstavljala.. pa sej no, je itak majhna, tko da ni niti tako skrčena.

Aja.. okno.. na tej sliki se celo vidi en kotiček okenčka.. ki gleda direkt v zid.. enih 20 cm je do zida. Prou NY :)

No comments: