Thursday, August 14, 2008

Izlet v P-Town in ples

Ne no, nisem šla spet tja pohajat :) Smo šli z mularijo na izlet v Province Town, še prej pa na plažo, ki je zelo zelo blizu tega kraja in tu so slike iz te plaže :) A.. mamo mi tu plaže a... Ta slika je narejena v smeri Evrope, tako da večina vas je tam nekje čez morje :) Oooooo... kje ste vsi.. vas že res pogrešam :) Aja, da ne pozabim.. po tem morju plavajo (poleg kitov.. tos te izvedeli že zadnjič) tjulni in na ta dan je en bil kakih 5 m stran od obale in lepo plaval :) A si mislite :) hahah :) Si na plaži oz sediš na mivki z nogami v morju in priplava mimo tjulen :) Unbelivebale (am.. če slučajno nisem prav napisala.. prosim brez komentarja.. sej zastopite, kaj sem tela napisat ;) )


Tu smo pa Ana Lydia iz Mehike (ona je vodja moje skupine counselorjev), jaz (kdo drug) in Joyce iz Washington DC (še vedno na plaži)

Counselorke: Jz (une bikinke so mi hmali zlezle do riti : )), Joyce, Carry, Margaret, Lauren G. (mi ji pravimo kar Gala), Lauren H., Sean, Stacy. Opazite simetričnost? Jaz in Stacy imava kapco, povrh vsga je Stacy tudi učitlca :) Tako da dvojan simetričnost :) .. no no, se ne bom spuščala v višjo matematiko :)

Tu smo pa že v P- oz G-Town :) Lačni kot zmaji naročamo hrano :) iiii.... :) njami.. kolk smo bili lačni.. pa še to.. izbrali smo precej drago restavracijo :| Jaz sem za solato in pomfri dala 20 dolarjev. Mhm.. ma sej bomo preživeli.. potem pa itak še na sladoled.. Ahm.. se mi že kar mal poznajo posledice teh velikih ameriških porcij sladoleda :| Bo treba kej naredit, ko pridem nazaj ;)

Potem pa, kot omenjeno v naslovu - DANCE. Imeli smo rezerviran prostor in pa DJ-a. In ko je bil moj najljubši komad (iak tu vsi oz punce iz moje kučice vejo, akteri je) sem ga itak odplesala :) aaa.. kolk je blo fajn :) Ahm.. in na kaj sem se spomnila.. am, ne bom se spuščala v podrobnosti. Nekateri veste o mojem poletu :) hahah :) šank :) Am.. Grega, Marko, pa mogoče še kdo.. vi že veste, o čem govorim :) hahah :)

Skratka lep dan. V moji kučici sem bila edina counselorka ON. Sammy je šla domov zjutraj, tako da nje ni več tukaj :( S puncami smo pa se še ful pogovarjale pa tko in jim nisem nič težila, da morejo spat. Sem jim tudi pustila, da se dobivajo s fanti, tudi če ne bi smele it ven. Sam so lahko bile samo 1 na enkrat zuni in obvezno za hiško in nikjer drugje in... punce so se tega držale :) Sej sem se pol začela hecat, da bo za naslednji dan potrebno naredit urnik, katera bo kdaj na vrsti za it ven :) Jao jao.. sploh si ne predstavljam, da ko pridem nazaj, dobim nove najstnike za celo šolsko leto :| Komaj bom odklopla ameriške, bom že nove dobila :) Mah :) Take it easy :)

Še malo, pa bo na vrsti Washington DC in pa New York. Mamica moja.... v katera mesta grem jaz :) A si mislite :) In to sama :) Komaj čakam NY!

No comments: