Sunday, August 17, 2008

NY - 17.8.08

Namen je bil se zbuditi ob 7h. Am.. v bistvu sem se ob 9.30 :) Ja ben :) Smo se vsaj naspali :) Potem pa malo po 5th avenue.


Tu ni ljudi, ker je jutro.. očitno se newyorkčani na nedeljo zbudijo bolj pozno.
Ker zajtrka nisem jedla še, sem šla v trgovino in kupila kruh in jogrt in pa jabolko. Tako, za spremembo, da bo malo bolj zdravo ;)

Central Park


BTW.. ne vem zakaj, ma tu je precej stolpnic, ki sta po 2. :| Po mojem so kar malo obsedeni s tem... :)


Toliko, da ne bo samo NY brez mene :)

"Park" na terasi :)

5th Avenue (na desni strani je Central Park



Ja ben, to ni glih Central Park :)

The Metropolitan Museum of Art

Vhod v muzej.. ustopnine ni.. ja no, so donacije, kar pa je obvezno.. tako da.. muzeji niso free kot v Londonu. Je pa tak muzej, kot v Londonu, ampak se ne spomnem imena muzeja. Tu imajo Stare Egipčane, Rimljane, Grke, moderno umetnost, .... skratka, svašta. Pa res dober muzej. Evo nekaj slik, da se vam bodo lahko cedile sline :) hahah :)





To je pa pravi tempelj. Prenesli so ga (itak) iz Egipta in ga tukaj ponovno sestavili.



Da ne bo kdo kej mislil... ta sarkofag je prazen :|

Nekje pri Grkih je bila klopca, na katero je sijalo sončke.. in jaz sem se šla tja sončkat, ker je zeblo. Muzej itak hladen. Poleg mene sta se usedla en par.. in ko začne ona govorit.. Italijani :) Toliko mu je težila, da je odzema sonce, da sem rekla, da naj mi oprostijo, če se vmešam, ampak da če se obrne okoli, bo imela več sonca.. in tako je tudi naredila in bil je mir. Pa potem reče.. O končno enia Italijanka.. pa jaz sem potem hitro povedala, da nisem Italijanka, da ne bo pomote. :)



Področje moderne umetnosti. Tista zavesa tam zadaj je narejena iz zamaškov, ki so med seboj "sešiti" z žico.

Pablo Picasso (vse 3 slike)



Iz terase muzeja.. pogled na NY (Manhattan)






Spet Central Park



Ja, to ni Central Park.. v bistvu sem hodial malo po parku malo po ulicah. Morala sem najti postajo od podzemne železnice, da sem dobila karto prog NY. Aja.. Mislim.. v Londonu je podzemna železnica Underground, oni rečejo Tube. Tukaj je Subway ali pa kar samo Train. Španija - Metro.. A bi se dalo poenotit?? :) Jutri bom šla s podzemno na avtobusno postajo, ker grem v Washington DC. Sem kupila karto za bus preko neta. Ja ja.. 20 dolarjev za realcijo NY - Washington DC.. am.. upejmo, da bo kul bus. Bomo vidli, če je tudi tukaj MIND THE GAP. :) hahah :)








Gasilci. Slikat sem šla na ena otročka igrala.. Najprej, nisem hotela it, češ, kaj bodo rekli.. ma pole sem se spomnila, da sem v NY in da me tu zihr noben ne pozna.. tako da :)

Laundry: vsake toliko je ta Laundry Service.. ma kaj ti nimajo pralnega stroja odma? Je prav zabavn jih videt, kako notri sedijo, berejo, kvačkajo in čakajo na to, da jim pralni stroj opere cunje.
Za tem, ko sem slikala to sliko, so eni 3 otroci hodili za mano in me vprašali, če sem turist. Mhm.. Rekla sem da ne in pospešila. Kaj pa veš, kaj so teli imet. Potem pa Basketball game kar nekje med bloki :)


Spet sami črni.. Sej danes se počutim že prav kul. Mi ni panika več, ker sem bolj pri ta redkih belih v tem predelu.


Tu je pa slika kuhinje. Sej vem, da ne izgelda kuhinja.. sam na levi strani je štedilnik, mikrovalovka, toaster itd.

No, jutri grem v Washington DC. Še dobro, da sem potem, ko pridem nazaj, v istem hostlu. Namreč, tu bom pustila ta težji in večji kufer, tako da bom šla v W. DC lažja.. jeeee :) Ker z vsemi tistimi kamni res ni fajn potovat. :) Pa res je pretežko gurat 2 težka kufra.. tako da bom imela ta manjšega (rdečega) pa ruzak.

No comments: