Friday, August 8, 2008

Sailing - jadranje

JAz sem bila že uštimana, imela sem ekipo in čakamo, da nam povejo, kako pa kaj za Sailing race.. in.. Odpovedano.. ker je nekje v daljavi bliskalo :| To že v drugo, ko je jadranje odpovedano... mah, naj se gre posolit nekam. Tako sem se šla potolažit h Cobies-u. Ja ne, to ni noben lepotec :) hahah :) Tam sem si vzela pomfrija in sladoled :) Tko da sem se potolažla :) Sedaj pa tale blog pišem, da vas malo apdejtam :)

Tja sem šla sama. Ma mi je poru pašalo se malo sprehodit in ne govorit angleščine. Ma sej zdej že ful razumem in mi ni panike, razen nekatere ljudi še vedno ne razumem, ma to je tako, kot da primorc ne bi razumel prekmurca, tako da je vse moje "nerazumevanje" popolnoma naravno :)

Za nedeljo imam plane, ma raje ne bom napisala, ker ko nekaj preveč pišem za naprej, se vedno ne uresniči. Vsaj tako sem opazila.. tko da bom raje počakala, preden bom objavla na blog, kaj nameravam. :) Če pa se bo uresničilo, kar nameravam, bo pa fuul lepo :) Iiiii, komi čakam :)

A vas kaj zanima, kaj imam v planu????? :) hahah

Dejte dejte sošolci dragi mi napisat kak vic, da ga bom lahko študirala na letalu za v EU. Imam kar skoraj 9 ur časa :) tako da :) Dejmo dejmo se protrudit :) hahah :)

No comments: