Friday, August 8, 2008

A spoon game :)

O, to je bilo (sej je še vedno) zabavno :) Bravo Joseph! On se je namreč spomnil to igro. Sodelujoči smo vsi iz grupe JC's. To so (moja) mularija (od 13. do 17. let) pa mi counselorji (pač njihovi counselorji, ne iz celega kampa). Joseph je določil pravila in sicer: Svojo "tarčo" (človeka) ubuješ s plastično žlico. Ubiješ ga tako, da se z žlico dotakneš njegove kože ali las. Svoje tarče ne moreš ubiti, če je v kučici ali v jedilnici in če se drži druge osebe (iz naše skupine seveda). Kako veš, koga moraš ubiti?? To ti pove Joseph na začetku, potem pa, ko ubiješ nekoga, ti on pove, koga je on moral ubiti in tako ti ubiješ naprej tega in hkrati paziš, da te kdo ne "ubije". Mislim.. da ne omenim, kako je mene Ana Lydia ubila. Mislim.. jaz lepo hodim proti sobi z računalniki, da grem s svojim laptopom pisat blog za vas.. ja za vas - se rpavi ste vi krivi :) in ko jo zagledam, se začnem neki zafrkavat, če ima žlico in ona jo kar naenrkat začne iskat.. jaz sem bla 100%, da se zafrkava in ja.. se ni zafrkavala.. tako da sem bila OUT. Pa še to sem pozabila povedat o igri.. sam nikoli ne veš, čigava tarča si. Pač malo moreš bit tiho in ne okoli razlagat, koga imaš, ker če ne ni fore, ker se take stavri hitro razvejo.
IGro se igramo že od torka in še vedno so ljudje v igri :) Aaaa, ful zabavno :) Ker si kar skozi v akciji :) Sam se je pa glavni stuff pritožil, da ta igra ni ok, ker kao pobira pozornost otrokom :) Ma kaj, da ni primerna, prav zabavna je :)

Jaz imam še vedno svojo žlico.. in ta je spravljena v torbi za prenosnik. Nikoli ne veš, kdaj lahkorpide prav žlica, tako kot tudi vrečka, a ne Brigitka :) hahah :)

No comments: