Tuesday, August 19, 2008

W. DC - day 2

KEr sem v prejšnjem postu dala kar malo preveč slik, sem tokrat malo popazla, pa jihne dala tolkiko ;) Včeraj sme se zaklpetela.. jeee.. angleščina :) sam.. je bilo do ene 6 zjutraj.. tako da.. :| Jp, ma sej, če potegnem samo en dan v tednu tako, ni panike in se preživi. Tako smo tudi preživeli ;) Dokaz je ta post ;)


Ko sem hodila po ulici, sem slišala igrati dude in itak sem zavila na tisto ulico, od koder je prihajal zvok.. in kaj ugotovim, da je bil pogrem enega policista (mal bolj na višjem nivoju) . Ja no... pogreb objavljat.. sam so pa lepo igrali in.. ma pustmo stat. Pogreb je pogreb.


Kaj iam to veze??!! Ma nič, samo toliko, da boste vidli, kako so gasilski kamjoni ;)

Te 2 sliki sta še iz muzeja, ki ga vćeraj nisem uspela končat. Marko, evo levčka zate ;) Da ne bo sam Grega imel svojega škorpjončka ;)

In ja.. punce, sprijaznite se s tem, da ste se razvile iz žvalce, ki je podobna miši :) hahah :)



Ta skulptura je pred National Air & Space Museum.. in ta muzej je fenomenalen. Ful je enih poskusov, ki jih lahko sam preizkusaš. Tako da :) ja, super je bilo ;) Mislim, da sem v tem muzeju pustila 4 ure mojega življenja, pa še en film sem šla gledat v planetarij. Marko, Marijana in Seba smo šli na Greenichu v Londonu neki tazga geldat.. Sam tu je bila cena oglda precej nizja.. 8,5 dolarja.. v Londonu pa.. itak se ve :) V muzeju je od vsega, celo obleke astronavtov so :) In spet so me zamenjali za Italijanko :) No,s ej sem takoj pvoedala, da nisem :) Tako izpadem ful bolj pametna, ker potem avtomatsko znam en tuj jezik več :) hahah :) Kolk sem pametna :)




No ti ljudje so bili v muzeju ma ne del muzeja, da ne bo pomote. .. in ker nisem vedela, kam spadajo, sem jih tako na skrivaj poslikala in tu objavila.. mogoče mi bo znal kdoodgovorit na vprašanje. Who the f*** are they?

Ta slika je pej zame :) To je že v drugem muzeju.. v katerem sem bila približno 5 minut :) MArko, je bilo približno tako, kot v Tate v Londonu, ko smo kar ušli ven, ker smo bili preveč utrujeni :)

Dokaz, da sem res v Washingtonu :)
(The Capitol)

Pogled iz Capitol-a proti obelisku.

Ta je pa za umetniške duše ;) Marjen, ta je sam zate ;)


Sem uni dan pozabila na blog napisat, da sem jedla tisti znameniti NY-ški hot dog in to zastonj, ker mi prodajalec ni imel za vrnit nazaj dnarja, je rekel, da je kul :) hihih :)
Pa še to.. danes sem jedla 2 solati :) Sem prav za pohvalit ;)

No comments: