Sunday, August 10, 2008

Day off - AMAZING :)

In Ana se je odpravila v ProvinceTown z busom. Ustala sem ob 6.40, da sem ujela bus za ob 7.40. Aaaaa, je bilo težko ustat :) Ma se je splačalo :) Podrobnost o busih. Oni imajo tako, kot pri nas, običajne postaje seveda. MA če rabiš, da ti ustavi kje drugje, se on lepo ustavi in te spusti ven. Tako je tudi meni za nazaj ustavil 1 km dalj od postaje, tako da mi ni bilo potrebno hoditi po temi. Super. V bistvu ti ustavijo kjer češ :)


Takoj, ko sem prišla v ProvineTown sem šla poiskat, kje lahko kupiš karto za Whale Watch. In tako sem skoraj takoj pristala na barki. In, ker sem preskočila zajtrk, sem ga opravila na barki :)

Na prstu vidite moj novi prstan. Cele 3 doalrjev je stal :) In naj bi bil tisti, ki menja barvo.. Trenutno me malo zebe, tako da je končnomalce zamenjal barvo. iiiiiii... deluje :)

Pogled na Provincetown ali tudi bolje znano kot P-town ali gay town.


Malo smos e tudi izobraževali in ugotovili, da kiti nimajo ne dlak ne las. In sicer dlake in lase so se spremenile v tosto, kar držim v roki. (Tja se ulovi njihova hrana.)





REs mso videli fuuuuul kitov. Tudi vodička je rekla, da smo lahko res srečni, ker smo jih toliko videli, saj ponavadi jih ni toliko. Tako da res.. AMAZING! Kaj naj rečem.. ČUDOVITO!






Še vedno smo v Provincetown in.. tale fantek je tako lepo božal psa, da sem ga prou mogla posliakt... :)


Roka je zraven, da lahko vidite, kako ogromna je roža ;)

Limonada tudi zame :)


Tale gospod pa riše. In ker so meni všeč risanke in nasploh risanje, sva imela potem okrog tega celo debato. Na koncu sem seveda mogla še poslikat ;) V bistvu tip riše tudi za WarnerBross (sej se tako napiše, ne?) Skratka.. zanimivo.

Današnji dan je bil res 1A! Sueprca. Ko smo bili n a barki.. aja, bili smo 3 ure, smo v daljavi videli tudi 2 orki.. aaaa.. kolk so to lepe živali.. pa kiti.. tko od blizu.. neverjetno.. res, nekaj čudovitega.

Tako, sedaj ste mi lahko fovš še za to, ker se vidla kite od blizu pa sploh v živo :)

Lep začetek tedna vsem ;)

No comments: