Sunday, August 31, 2008

Again!

Zaradi velikega povpraševanja po mojem blogu, sem se odlčila, da bom mogoče še kdaj kaj napisala, tudi če ne bom v usa ;) aaaa... mam biznis :) hahah :) lahko bi nareidla ta blog plačljiv za branje :)


Ko sem prišla domov, me je pričakalo tole :) Marko, hvala! Ti si THE BEST!



In večina vas je bila pri Petri :) Sej sem tudi jaz tam bila za kako minuto :) Petra, dajn je blo. Na spodnji sliki smo pa začetniki večera Welcome back. Ka je tudi blo fajn :) Pa še plesali smo dosti.. v stanovanju (no, to bolj na tesno, sej si predstavljate ne) pa zunaj.. tam je bilo pej bolj komot. Ja ja, v Gorici smo plesali. :) Zunaj in potem v MarcoPolo-tu. Cela reč za Gorico :)


Hm... sej vem, ni za se hvalit, ma pride vsaj za nekaj prav.. in sicer za tekmovanje, kdo ima VEČJEGA?? Da ne bo pomote.. šlo se je za vamp :)

In ker imata Sandi pa Sabina nov brum brum, smo ga malo spucali, a se bo bolj svetil ;)


Ha hahah :) Celo zgleda, da znava s Sebotom plesat :) Naj bi plesali neki v latino sceni.


In.. to je pa bratovska ljubezen. Povejte vi meni, kateri brat bi si sezul adidaske, zato da bi jih dal sestri, ker so jo pač bolele nogice zaradi previsokih pet?? Seba could be THE BEST BROTHER OF THE YEAR ;)

4 comments:

Atrum? said...

Ja ni kaj... seba car (z mojo srajco) :)))

Ana said...

itak itak :)

Sabina said...

ma najboljše smo mi2, ko pucamo avto.. :))))

moramo ponovit, je bla ful dobra žurka...

Ana said...

ja ja :) A rabi še kdo, da spucamo? :) haha :) MArička Sabi.. bi mogla bit z nami in se vržt z nami s padalom :)